Important Notifications
Close

Accessibility options

Listen to page

Color themes

Night reading

Reset all settings

Virtual Tour

Page last updated on : 08/01/2024 - 12:04 pm

استبيان قياس الرضا عن خدمات بوابة التصديق الرقمي

Survey of satisfaction Level of Validation Gateway Services

Thank you for using the ICA Validation Gateway, the objective of its services is to enable enterprises and government organizations to authenticate, verify and check the validity of digital certificates and persons in real-time; promoting high levels of trust and protection for electronic communications and transactions.
The purpose of this survey is to measure our customers satisfaction and to ensure improvement on our services which is based on your
feed back.
Please give us a few minutes of your time to fill this questionnaire. Rate the following statements using a scale of 1 to 5 where 1 means “Very Dissatisfied” and 5 means “Very Satisfied”

أشكركم على استخدام خدمات بوابة التصديق الرقمي التي تتيحها الهيئة الاتحادية للهوية والجنسي لتمكين المؤسسات الحكومية والشركات من التحقق من هوية الأشخاص عبر استخدام بطاقة الهوية، وصحة الشهادات الرقمية وذلك لتعزيز مستويات الثقة والحماية في إنجاز المعاملات الإلكترونية.
الهدف من هذا الاستبيان هو قياس مدى رضا المتعاملين للتأكد من تطوير خدماتنا وفقا لرغباتكم ومتطلباتكم.
الرجاء الإجابة على مقياس من ( 1 ) إلى ( 5 ) حيث ( 1 ) تعني أنك “غير راض على الإطلاق” على هذه الخدمات و (5 ً ) تعني أنك “راض بشدة” على هذه الخدمات.

لا أعرف

0

I don’t know

غير راض على الإطلاق

1

Very Dissatisfied

غير راض

2

Dissatisfied

محايد

3

Neutral

راض

4

Satisfied

راض بشدة

5

Very Satisfied

Questions درجة الرضا
Level of satisfaction
الأسئلة
0 1 2 3 4 5
How satisfied are you with the validation gateway services provided ? 0 1 2 3 4 5 ما مدى رضاك عن خدمات بوابة التصديق الرقمي الموفرة لكم ؟
How satisfied are you with the technical support provided ? 0 1 2 3 4 5 هل انت راض عن الدعم الفني المقدم لكم ؟

What is the reason for your feedback?

Close

What is the reason for your feedback?

I encountered a technical problemI could not find the information I wantedThe content is incomprehensibleAnother reason

Close